ویلنٹینو روزی

ویلنٹینو روزی

ویلنٹینو روسی: ویلینٹینو روسی (/ ˈrɒsi /؛ اطالوی: [valenˈtiːno ˈrossi]ویلنٹینو روزی  پیدائش 16 فروری 1979) ایک اطالوی ماہر موٹرسائیکل اسٹریٹ ریسر اور دو موٹرکوس ورلڈ چیمپئن ہے۔ وہ فیلڈ چیمپینشپ کی تاریخ کا سب سے آسان سوار ہے ، اس نے چار غیر معمولی کلاسوں میں میدان کی چیمپئن شپ جیت لی ہے: 125 سی سی (1) ، 250 سی سی (1) ، 500 سی سی (1) اور موٹرکومپ (7)۔

روزی اب تک کے سب سے کامیاب موٹرسائیکل ریسوں میں سے ایک ہے ، اور اس کی کال پر 9 گراں پری انٹرنیشنل چیمپین شپ ہیں۔ ان میں سے سات سب سے زیادہ قابل اعتماد کلاس میں ہوسکتی ہیں۔

2000 میں انتہائی متاثر کن ٹائٹل کے ساتھ فارغ التحصیل ہونے کے بعد ، روسی نے 2001 اور 2003 میں ہونڈا کے ساتھ 500 سی سی ورلڈ چیمپیئن شپ ، اور موٹرکوپ انٹرنیشنل چیمپین شپ (ہونڈا کے علاوہ) 2002 اور 2003 میں جیتا تھا ، اور اس نے چیمپئن شپ کو کامیابی کے ساتھ جاری رکھا۔ ہوما سے یاماہا میں شامل ہونے کے لئے 2004 اور 2005 کے لقب۔ یہ سبھی عنوانات ایک غالب انداز میں جیت گئے تھے ، اور تمام معاملات میں آخری دائرے کا پہلے سے طے شدہ تھا۔ وہ ویلینسیا کے 2006 کے ٹائٹل میں آخری دائرے سے ٹکرا گیا تھا ، اس نے اپنے سابقہ ​​ہونڈا کے ساتھی نک ہائڈن کا اشارہ کیا تھا۔ 2007 میں ، روزی اور یاماہا نے ڈکوٹا کے زیر اثر کاسا اسٹونر کے ساتھ میچ کیا ، اور آخر کار روزی نے کیریئر سے کم تیسرا مقام حاصل کیا۔

ویلنٹینو روزی

ویلنٹینو روزی مدعا علیہ اسٹونر کے ساتھ متعدد سخت دشمنیوں کے بعد ، روزی کو 2008 میں دوبارہ نامزد کیا گیا تھا اور اسے 2009 میں برقرار رکھا گیا تھا۔ [1] ٹوٹی ہوئی ٹانگ کا استعمال کرکے 2010 میں بکھر جانے کے بعد ، روسی نے یاماہا چھوڑ دیا اور 2011 کے سیزن میں ڈوکاٹی میں شامل ہوگیا۔ روسی نے اسٹونر کی جگہ ڈوکاٹی میں لے لی ، اور اس نے ہنڈا کے ساتھ 2011 میں ہونڈا کی شناخت جیت لی ، حالانکہ روزی نے اپنے ساتھی مارک کے ساتھ سخت جادو کیا تھا۔ اس کی تصدیق 2012 میں ہوئی تھی کہ ڈوکیٹی میں ہوا کے موسم کا سامنا کرنے کے بعد روزی 2013 اور 2014 کے موسموں میں یاماہا میں دوبارہ شامل ہوسکتی ہے۔

راسی نے 2015 کے سیزن کے بہتر حصے کے لئے 2015 کے سیزن کے بہتر حصے کے لئے چیمپئن شپ کی قیادت کی ، والینسیا کے فائنل راؤنڈ میں ٹیم کے ساتھی جارج لورینزو نے پیچھے چھوڑ دیا ، جہاں روسی ہونڈا کے سوار مارک مارکیز کے ساتھ تصادم کے لئے ایک فیز پینلٹی کی وجہ سے ہار گیا۔ پچھلے ملائیشین دائرے میں یاماہا میں روسی کے دوسرے دور کے دوران ، مارکوز نے یکے بعد دیگرے ایک سے زیادہ لقب جیتے ، اور روسی کو اکثر پوڈیم اور کبھی کبھار جیت کے لئے بھی مقابلہ کرنا پڑتا تھا۔

ویلنٹینو روزی

ابتدائی سال

ویلنٹینو روزی روزی اوربینو مارچ [7] میں پیدا ہوا تھا لیکن وہ ابھی بچہ تھا ، جبکہ رشتہ داروں کا ایک حلقہ جولیارڈ گیا تھا۔ سابق موٹر سائیکل ریسر گرینولا روسینی کا بیٹا ، اس نے سب سے پہلے اسے بہت چھوٹی عمر میں ہی استعمال کرنا شروع کیا تھا۔ [8] روسینی کی پہلی ریس محبت کی کہانی بن گئی۔ بیٹے کی حفاظت کے ل Dif مشکل ، اس کی ماں نے اسٹیفنس کے راستے ایندھن دار گرینولا موٹر سائیکل کو تبدیل کرنے کے لئے ایک ٹوکری خریدی۔ تاہم ، روسینی کی اپنی خاندانی خصلت ، جو فوری طور پر تبدیل ہوگئی تھی ، نے ایک نئی شکل دی۔ گرانولا نے 60 سی سی موٹر کو اپنے 5 سالہ بیٹے کے لئے ملک بھر میں 100 سی سی کارٹ موٹر سے تبدیل کیا۔

روزی نے 1990 میں مقامی کارٹ چیمپیئن شپ جیت لی۔ [10] اس کے بعد انہوں نے منیموٹو لیا ، 1991 کے اسٹاپ سے قبل قریب کی متعدد ریسیں جیت کر۔

راسی نے ریس کارٹس کو برداشت کیا اور پیرم میں ہونے والے ملک گیر کارٹ چیمپین شپ میں پانچویں نمبر پر رہا۔ ویلینٹینو اور گرینولا دونوں نے اطالوی 100 سی سی کے مجموعہ اور اس سے وابستہ ای کیو سیریز کو دیکھنا شروع کیا ، جس سے وہ شاید اس عمل میں آگے بڑھے گا۔ لیکن ریسنگ کیریج کے اعلی معاوضے نے خاص طور پر منیوموٹو کو ہی چلا لیا۔ [حوالہ کی ضرورت] 1992 اور 1993 میں ، ویلنٹینو میناوموٹو ریس کی عمدہ تفصیلات کی جانچ کرنے میں مستعد تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *