موٹرسائیکل ریسنگ

موٹرسائیکل ریسنگ

موٹر بائک ریسنگ (جسے موڈ ریسنگ اور موٹرسائیکل ریسنگ بھی کہا جاتا ہے) ریسنگ موٹرسائیکلوں کا موٹر سائیکل کا شوق ہے۔ ضروری زمروں میں موٹرسائیکل اسٹریٹ ریسنگ اور راؤنڈ یا اوپن کورسز اور ٹریک ریس میں آف روڈ ریسنگ شامل ہیں۔ دیگر کلاسوں میں پہاڑ پر چڑھنا ، ڈریگ ریسنگ اور لینڈ اسپیڈ فائل ٹیسٹ شامل ہیں۔

روڈ ریسنگ

ایوینیو ریسنگ ایک موٹرسائیکل ریس ہے جو ایک پکی ایوینیو سطح پر چلتی ہے۔ عارضی طور پر بند عوامی سڑکوں کے استعمال سے کسی وجہ کے ذریعہ بند سرکٹ یا ایونیو سرکٹس پر ریس لگائی جاسکتی ہے۔

روایتی روڈ ریسنگ۔

تاریخی طور پر ، “ایونیو ریسنگ” کا مطلب ہے بند عوامی سڑکوں پر ایک راستہ۔ یہ ایک وقت میں عام تھا ، لیکن عام طور پر یورپ میں اس وقت صرف چند ایک ہی چکر باقی ہیں۔ عوامی سڑکوں پر ریسوں کا انعقاد کیا جاتا ہے جو پڑوسی مقننہ کے مختصر احکامات کے ذریعے عوام کے لئے بند کردی جاتی ہیں۔ دو چیمپین شپ ہیں ، پہلی ڈیوک روڈ ریسنگ اسکور کے برخلاف ، گلوبل ایوینیو ریسنگ چیمپین شپ ہے [وضاحت کی ضرورت ہے]۔ سب سے زیادہ اسٹریٹ ریسوں کے بل پوسٹ کے بعد ، جو ہر موسم میں اس علاقے کو لے کر جاتے ہیں ، اعلٰی ترین رائڈر کے لئے ایوارڈ۔

موٹرسائیکل ریسنگ

مشہور سڑک ریسوں میں آیل آف مین ، نارتھ ویسٹ 200 ، اور طویل دوروں میں السٹر گراں پری شامل ہیں۔ آئیر کے استعمال میں بہت سے روڈ ریسنگ سرکٹس ہیں۔ ایوینیو ریس کے ساتھ دیگر بین الاقوامی مقامات میں ہالینڈ ، اسپین ، بیلجیم ، جرمنی ، برطانیہ ، اولیور کا پہاڑ ، جمہوریہ چیک ، یوکرین ، نیوزی لینڈ ، انڈونیشیا اور مکاؤ شامل ہیں۔

موٹرسائیکل گراں پری

موٹو 3: 2012 میں شامل ، یہ حیرت انگیز موٹرسائیکلیں 250 سی سی سنگل سلنڈر فور اسٹروک انجنوں سے لیس ہیں ، جن میں پہلے ایک سو پچیس سی سی اسٹروک موٹرسائیکلیں شامل تھیں۔ یہ چیکنا عمر کے گروپوں پر سوار ہو کر کنٹرول کیا جاتا ہے ، جس میں نئے دستخط شدہ سواروں اور وائلڈ کارڈ اندراجات کے لئے حد تک حد 25 اور تمام سواروں کے لئے مکمل بالائی حد 28 ہے۔
موٹو 2: حزب اختلاف کے معاشی حقوق کے حامل ڈورنا اسپورٹس نے 600 سی سی 4 اسٹروک کو معجزانہ طور پر 2010 میں لایا تھا۔ موٹو 2 ریس نے 2010 کے سیزن کے لئے انجن کی دونوں اقسام کی اجازت دی۔ 2011 کے بعد سے ، ہونڈا کا آسان ترین کنٹرول انجن 4 اسٹروک موٹر 2 انجنوں کی اجازت ہے۔ بالکل نئے انجن بنیادی طور پر 2017 ٹرومف ایونیو ٹرپل آر ایس 765 پر مبنی ہوسکتے ہیں۔
موٹو جی پی پی: وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ مختلف نقل مکانی اور انجن کی قسموں کے ساتھ پروٹوٹائپ مشینوں کا شاندار مقابلہ ہوا۔ ابتدائی برسوں میں پہلی بار بڑی نقل مکانی کا مقابلہ 4 اسٹروک انجنوں کے ذریعہ ہوا تھا جو بالآخر 500 سی سی اسٹروک بن گیا تھا۔ 2002 میں ، 990 سی سی فور اسٹروک بائک کو پانچ سو سی سی دو اسٹروک کا مقابلہ کرنے کی اجازت دی گئی تھی ، جس کے بعد 2003 میں انہیں مکمل طور پر تبدیل کردیا گیا تھا۔ 2007 میں ، 800 سی سی فور اسٹروک انجنوں کو چھوٹ دیا گیا تھا۔ 2012 میں ایک ہزار سی سی 4 اسٹروک۔
گراں پری بائک پروٹو ٹائپ مشینیں ہیں جو بنیادی طور پر کسی بھی تیار شدہ موٹرسائیکل پر مبنی نہیں ہیں۔

موٹرسائیکل ریسنگ

سپر بائک ریسنگ

سپر موٹر سائیکل ریسنگ بائیکس جڑواں بچوں کے لئے 1200 سی سی کے لئے 800 سی سی اور 400 اسٹروک انجن اور 1000 سلنڈر انجنوں کیلئے 750 سی سی ہونی چاہئے۔ موٹرسائیکلوں کی روٹ متضاد نمبروں کی طرح ہی پروفائل ہونا چاہئے۔ سامنے ، عقبی اور خصوصیات سے نظر آنے والا عمومی ظاہری شکل ، عوامی سڑکوں پر استعمال کرنے کے لئے موٹر سائیکل سے مماثل ہونا چاہئے ، چاہے انجن کے انجن کے اجزاء میں ترمیم کی جائے۔

سپرپورٹ ریسنگ۔

سپرپورٹ ریس کے لئے کوالیفائی کرنے کے لئے ، موٹرسائیکل میں چار سلنڈر انجنوں کے لئے 400 اور 600 سی سی میں چار اسٹروک انجن ، اور جڑواں بچوں کے ل 600 600 اور 750 سی سی ہونا ضروری ہے۔ سپرسپورٹ پالیسیاں سپر بائیکس سے بہتر ڈیل ہیں۔ سپر اسپورٹس مشینوں کو اختیاری ہونا پڑتا ہے ، جبکہ انجن کی ٹننگ کو سختی سے کنٹرول کیا جاتا ہے۔

برداشت شرط لگانا۔

پرسٹینس ریسنگ موٹرسائیکل روڈ ریسنگ کا ایک ایسا طبقہ ہے جس میں سازوسامان کے استحکام اور سواروں کی برداشت کو جانچنا پڑتا ہے۔ غیر شادی شدہ واقعہ میں ، سواروں کا ایک گروپ بڑی فاصلہ طے کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ ٹیموں کو ریس کے دورانیے میں سواروں کو تجارت کرنے کی صلاحیت دی جاتی ہے۔ گہری سخت اور تیز فاصلے کو زیادہ سے زیادہ تیزی سے بڑھانے کے لئے ، یا پیش سیٹ وقت پر زیادہ سے زیادہ فاصلہ طے کرنے کے لئے قیام کی طاقت کی دوڑیں چلائی جاسکتی ہیں۔ برداشت کی دوڑ کے لئے استعمال ہونے والی بائک کی وشوسنییتا بہت ضروری ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *