مارکو سائمنسیلی

مارکو سائمنسیلی

مارکو سائمنسیلی: مارکو سائمنسیلی نے 2002 سے 2011 کے دوران 10 سال ورلڈ چیمپیئنشپ میں حصہ لیا۔ 2006 میں اس نے 250 سی سی کی بجائے 125 سی سی خوبصورتی سے آغاز کیا۔ 2008 میں انہوں نے 250 سی سی ورلڈ چیمپیئن شپ جیتا تھا۔ چار سال کے عبوری چمتکار کے بعد ، وہ ہونڈا انجریس عملہ کے ساتھ گول کلاس کی طرح آگے بڑھا۔ سیمانسیلی 23 اکتوبر 2011 کو ملائیشین گراں پری اسپنگ میں ایک حادثے میں فوت ہوگیا۔

ابتدائی زندگی میں

مارکو سیمنسیلی کیتھولک میں پیدا ہوا تھا ، لیکن اس کی ابتدائی زندگی میں اس کے کزنز کا حلقہ ، کوریندر میں بڑا ہوا اور رہتا تھا۔ اس نے سات سال کی عمر میں منی بسوں کی دوڑ شروع کی تھی جب وہ سات سال کی تھی اور 1996 میں 9 سال کی عمر میں اطالوی مناموٹو چیمپینشپ میں چلی گئی۔ انہوں نے 1999 اور 2000 میں اطالوی مناموٹو چیمپئن شپ جیتا۔ 2000 اکتوبر کے میناموٹو چیمپینشپ کے اندر۔

مارکو سائمنسیلی

اگلے سال ، وہ اطالوی 125 سی سی چیمپیئن شپ میں داخل ہوا ، اور اس نے 12 ماہ میں اپنے کھلاڑی کا اعزاز حاصل کرلیا۔ 2002 میں ، اس نے مقابلہ کیا اور یورپی 125 سی سی چیمپئن شپ جیت لی۔

125 سی سی (2002-2005)

یو 125 سی سی کی ایک کامیاب مہم کے بعد ، اگست 2002 میں ، سیمنسیلی نے میسنائٹ ریس کے ساتھ پہلا برکس پیش کیا ، جس نے چیک سوار یاروسول ہالر کی جگہ لی ، جس نے 250 سی سی کا معجزہ حاصل کیا۔  سائمنسیلی ، جو motorcycle 37 ریسوں کے ساتھ اپریل کی موٹرسائیکل پر سوار ہیں ، کو ستائیسواں ریجن میں برنو میں اپنی پہلی دوڑ مکمل کرنے تک محدود تھا۔  نیستوریئس میں درج ذیل ریس میں ، اس نے 13 ویں نمبر پر حاصل کرکے چیمپئن شپ کے پہلے پوائنٹس حاصل کیے۔  تاہم ، اس نے اگلی چار ریسوں میں کوئی پوائنٹ حاصل نہیں کیا اور چھ دوڑوں میں سے تین عوامل کے ساتھ سیزن ختم کیا۔

انہوں نے میسونائٹ ریسنگ ٹیم کے ساتھ 2003 میں اپنا پہلا پورا سیزن برداشت کیا۔ اس سیزن کے دوران ، اس نے اپنی موٹرسائیکل پر پائیدار اڑسٹھ نمبر کا استعمال شروع کیا۔  وہ سیزن کی فائنل ریس والینسیا میں چوتھی پوزیشن حاصل کرکے چھ ریس میں پوائنٹس حاصل کرنے میں کامیاب رہا۔  دنیا بھر میں ، اس نے 31 پوائنٹس حاصل کیے اور آخری چیمپئن شپ اسٹینڈنگ میں 21 ویں نمبر پر رہے۔

مارکو سائمنسیلی

2004 کے سیزن کے اندر ، سیمنسیلی نے رینج براوو کی کال کے تحت دنیا بھر میں ریسنگ ٹیم کا رخ کیا ، جو اپریل موٹرسائیکل کے علاوہ کام کرتی ہے۔ زیس میں سیزن کی دوسری ریس میں ، سیمنسیلی نے پہلی قطب پوزیشن ریکارڈ کی۔ گیلی دوڑ میں ، جب سیمنسیلی دوسرے زون میں تھا ، ریس ریس کاسا اسٹونر آخری تین گود میں گرے اور سیمنسی کو اپنی پہلی جیت دلادی۔ تاہم ، جیتنے کے سیزن میں اس کا آسان پوڈیم ختم ہوا۔ اس نے سات مختلف ریسوں میں اسکورنگ کے عوامل پر قابو پالیا۔ انہوں نے آخری پوائنٹس میں 79 پوائنٹس کے ساتھ 11 پوائنٹس کے ساتھ ٹیم کی قیادت کی۔

سائمنسیلی 2005 میں اس بار قابل ذکر ریس کے بینر کے تحت دنیا بھر میں دوڑ کے لئے سوار ہوئے تھے۔ زیس میں افتتاحی دوڑ کے اندر ، اس کو پہلے تصدیق کی گئی ، اور پھر اس ریس میں اپنی دوسری فتح حاصل کی۔ اس کی مستقل مزاجی نے اسے 177 پوائنٹس اور پانچویں پوزیشن پر فائز کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *