سکوٹر

سکوٹر

سکوٹر (موٹر سائیکل): ایک (کہا جاتا ہے ایک موٹر سکوٹر کے ساتھ الجھن سے بچنے کے لئے کک سکوٹر کے علاوہ میں، لیکن ضروری بوجھ کے ساتھ ایک موٹر سکوٹر) پچھلے چند موٹر سائیکلوں سکوٹر پر پایا موٹر سائیکل کی ایک قسم کے عناصر کے ساتھ ایک سکوٹر ڈیزائن ہے 1914 کے لئے بھی نوازا ہے، یا پہلے میں جاتا ہے. سکوٹر کی پیشرفت یورپ اور ہمارے اور محکمہ جنگوں کے مابین جاری ہے۔

سکوٹر

موٹر اسکوٹرز کی عالمی مقبولیت دوسری جنگ عظیم اٹلی میں ویسپا اور لیمبرٹ ماڈلز کے تعارف سے سامنے آئی ہے۔ ان سکوٹروں کا مقصد کم لاگت والی ذاتی ٹرانسپورٹ (50 سے 250 سی سی یا تین سے 1 سے پندرہ ۔3 مکعب) فراہم کرنا ہے۔ اس درخواست میں اصل ترتیب استعمال کی جارہی ہے۔ مغربی منڈیوں کے لئے میکسی اسکوٹرز ، بڑے انجن 250 سے 850 سی سی (15 سے 52 مکعب) تیار کیے گئے ہیں۔

اضافی کم قیمت ، چلانے میں آسان اور گاڑی سے کہیں زیادہ پارکنگ اور خریداری کرنا آسان ہے اس وجہ سے سکوٹر ذاتی نقل و حمل کے حصے کے طور پر مقبول ہیں۔ سکوٹروں کے لئے لائسنس کی ضروریات دنیا کے بیشتر علاقوں میں گاڑیوں سے کم سخت اور سستی ہیں ، اور حفاظت عام طور پر سستی ہوتی ہے۔

تفصیل

شارٹ آکسفورڈ انگریزی ڈکشنری ایک موٹر سکوٹر ایک موٹر بائک ہے جو ایک کِک سکوٹر سے ملتی جلتی ہے جس میں نشست ، فرش اور تھوڑا یا بغیر پہیے لگے ہوتے ہیں۔ [1] ریاستہائے متحدہ امریکہ کا محکمہ برائے نقل و حمل ایک اسکوٹر کو موٹرسائیکل سے تعبیر کرتا ہے ، جس میں آپریٹر کی ٹانگوں یا مربوط فوٹریس کا اڈہ ہوتا ہے ، اور یہ ایک قدم بہ قدم فن تعمیر ہے۔ [2]

کلاسک سکوٹر ڈیزائن میں ایک قدم بہ جسم اور پیروں کی سواری کے ل a ایک فلیٹ فرش شامل ہے۔ [حوالہ ضروری ہے] یہ لے آؤٹ ممکن ہے کیونکہ زیادہ تر اسکوٹر انجن اور پاور سسٹم عقبی درا یا سیٹ سے منسلک ہوتے ہیں۔ روایتی موٹر سائیکل کے برعکس ، جسم مشینی ہے ، زیادہ تر جدید اسکوٹر انجن کو عقبی پہیے کے ساتھ رقص کرنے کی اجازت دیتے ہیں جبکہ زیادہ تر ونٹیج اسکوٹرز اور کچھ نئے فیشن والے فیشن میں پرنٹ ہک والا انجن ہوتا ہے۔ ہم عصر اسکوٹر انیسویں کے آخر سے اسی eighی کی دہائی کے اوائل تک کنورٹیبل ٹرانسمیشن (سی وی ٹی) کا استعمال کرتے ہیں ، جبکہ بزرگ بائیں ہینڈل پر گیئرشفٹ اور بلٹ ان ہینڈلز کے ساتھ دستی ٹرانسمیشن کا استعمال کرتے ہیں۔ [حوالہ کی ضرورت]

سکوٹر

سکوٹر عام طور پر جسمانی کام کرتے ہیں ، جس میں اگلے پیر کے محافظ اور جسم یا اس میں شامل تمام مشینری شامل ہوتی ہے۔ وہاں اکثر نشست پر مشتمل حص storageہ ہوتا ہے جہاں نشست کے نیچے ، پیروں کے تحفظ یا ہر ایک کے نیچے بن جاتا ہے۔ اسکوٹرز میں متعدد میکانکی نقل مکانی اور تشکیلات ہیں جن میں 50 سی سی غیر نشان زدہ سلنڈر سے لیکر 850 سی سی ڈبل سلنڈر فیشن ہیں۔

کچھ سکوٹر اسپیئر وہیل پیش کرتے ہیں۔ بہت سارے موجودہ سکوٹر باقاعدگی سے فرنٹ فورکس استعمال کرتے ہیں جو ہر ایک سرے پر فرنٹ ایکسل پر لگے ہوتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *