ریسنگ ویڈیو گیم

ریسنگ ویڈیو گیم

لوگ دوڑ میں مقابلہ ویڈیو گیم:ریسنگ ویڈیو گیم: وہ حقیقی دنیا کی ریسنگ لیگوں سے لے کر بالکل لاجواب سسٹم تک کسی بھی چیز پر مبنی ہوسکتے ہیں۔ عام طور پر ، سخت انکاریاں اور آسان آرکیڈ ریسنگ گیمز اسپیکٹرم پر کہیں بھی تقسیم کرسکتے ہیں۔ ریسنگ ویڈیو گیمز کے علاوہ کھیلوں کے ویڈیو گیمز کے زمرے میں بھی آسکتا ہے۔

ہسٹری

سال میں ، اٹاری نے اسپیس ریس ، ایک آرکیڈ آن لائن کھیل جاری کیا ، جس میں کھلاڑی خلائی جہاز کی بحری جہازوں کے خلاف مقابلہ کرتے ہوئے ہیر پھیر کرتے ہیں ، جبکہ دومکیتوں اور الکا سے بچتے ہیں۔ یہ جارحانہ کھلاڑی کا کھیل ہے ، جوائس اسٹک ایپلی کیشن کو دو بار منظم کرتا ہے ، اور سیاہ اور سفید امیجز کو چلاتا ہے۔

اگلے سال ، اٹاری نے آرکیڈس ، گران ٹیک 10 میں ، آن لائن پلے کا استعمال کرتے ہوئے فلیگ شپ کار کی نقاب کشائی کی ، جو کم ریزولیوٹ سفید سے سیاہ تصویروں میں موسیقی کے اوور ہیڈ سنگل ڈسپلے منظر کو پیش کرتی ہے۔ اسی سال کے آخر میں ، غدار نے ہیروہیتو ہدایات (جزوی حملہ آوروں کی مقبولیت) کا استعمال کرتے ہوئے ایک تیز دوڑ جاری کی ، جس میں کھلاڑی دوسرے موٹروں کو مارنے والی موسیقی کی سیدھی لائن سے نیچے چلا جاتا ہے۔ ریاستہائے متحدہ امریکہ میں لانچ کرنے کے لئے مڈ وے ویڈیو گیمز کے ذریعہ اس کھیل کو پہیے کے نام سے دوبارہ نشان زد کیا گیا تھا اور بعد میں یہ ریسنگ گیمز پر اثر انداز ہوا تھا۔
1976 میں ، سیج نے موڈ گو کو جاری کیا ، ایک فونٹ جو ہمارے درمیان نامزد کیا گیا تھا ، مقبول سائٹ کام ہیپی ڈےس کی ایک کڑی کے طور پر۔ کھیل میں سہ رخی دیکھنے ، [9] نیز ہاپ-ڈک تصور ، جو موٹر کار کے ہینڈل باروں کو دوسری گاڑی سے ٹکرا جانے کے بعد کمپن کرنے کے لئے لایا تھا۔ اکتوبر 1976 میں ، اٹاری کی رات کی ڈرائیونگ فورس نے پہلے فرد کو بصیرت فراہم کی۔ پہلے “بہتان” سے متعلق آرکیڈ کھیل پر غور کرتے ہوئے ، پرفیکٹ کی زندگی کی دوڑ (1976) کے ہارنے پر اس کے پرتشدد مواد کے لئے میڈیا میں بڑے پیمانے پر تنقید کی گئی ، جس نے اس کی پہچان میں خاطر خواہ اضافہ کیا۔

ریسنگ ویڈیو گیم

1977 میں ، اٹاری نے حیرت انگیز ٹروجن گھوڑا تیار کیا۔

متعارف کرایا گیا ، یہ ایک ریسنگ شوق ہے جسے روایتی طور پر دو ہدایت ناموں میں “اسکرولنگ کھیل کے میدان کو نمایاں کرنے والا بنیادی کھیل” کہا جاتا ہے۔ بابا ڈبل ​​راہ t.t. وہ دو کھلاڑیوں کا موٹرسائیکل ریسنگ انٹرٹینر ہے۔ [15] انیس سو ستر کی دہائی سے چلنے والی کوئی دوسری اچھی ویڈیو گیم ڈرائیونگ فورس ریسکو موشن گیم تھی جس کی مدد سے اسکروٹ (کونسن سیکو سیسمک کمپنی) کی مدد سے جاری کیا گیا تھا ، جس نے اسکرین پر فل موشن ویڈیو کو محفوظ رکھنے کے لئے 16 ملی میٹر کی فلم کا استعمال کیا تھا ، حالانکہ اس کے کھیل کا محدود رابطہ تھا ، شریک کے پاس ان کا اسٹیئرنگ وہیل ، فیول ایم ہوگا۔ تھروٹل اور بریکس کو ڈسپلے اسکرین پر ثابت حرکتوں سے ملنا چاہئے ، زیادہ تر بعد کے لیزر ڈسک ویڈیو گیم کی طرح۔

1980
1980 میں ، گیم ریلی X کا استعمال کرتے ہوئے ارمکو کے اوور ہیڈ ویو تاریخی ٹریک کا پہلا کھیل بن گیا ، [18] اور اس کو ایک ہی ہدایت میں سکرول کرنے کی اجازت دی گئی ، ہر ایک عمودی اور افقی ، اور سکرین کو تیزی سے دونوں سمتوں میں کھینچنے میں کامیاب رہا۔ [19] اس میں ایک اضافی ریڈار بھی پیش کیا گیا ، جو ریلی کار کے قریب نقشے پر دکھایا گیا تھا۔ [20] الیپائن اسکی ، جو 1981 میں ٹریٹر کے ذریعہ شروع کی گئی تھی ، اسائنز کھیلوں کی سرگرمیوں کا شوق ہے ، عمودی سکرولنگ ریسنگ کھیل ہے جس نے اسکیئئر کو ڈاؤنہل اسکی سمت ، سلیلم ریسنگ سمت اور اسکی جمپنگ مقابلہ کے ذریعے جوڑ توڑ کرنے کی زحمت دی۔ [21] 1981 میں سیج کے ذریعہ ریلیز ہونے والا ٹربو ، پہلا ریسنگ کھیل تھا جس نے رنگوں کی تصاویر کے ساتھ روح کے سائز کا استعمال کیا۔

ریسنگ ویڈیو گیم

1986 میں ، ڈوراسیل نے ٹربو ایسپرٹ متعارف کرایا ، جس میں قابل احترام لوٹس لائسنس تھا ، اور اس میں چلنے والی آٹوموبائل اشارے لائٹنگ فکسچر شامل تھے۔ 1986 میں ، سیج بھاگ گیا ، اور اسے اپنے وقت کا سب سے بڑا گرافک ویڈیو گیمز بنا۔ اس نے اپنے 2D اسپرائٹ پر مبنی خالصتا based ڈرائیونگ انجن کے ل Motor موٹرولا 68000 کپ استعمال کیے ، اور یہ فوری طور پر باقاعدہ بن گیا ہے جس نے بہت سکوئل تیار کیے ہیں۔ یہ کھلاڑی خوبصورت انتخاب پیش کرتا ہے کہ کس راستے کا استعمال کرنا ہے اور کھیل کو استعمال کرنے کے لئے ساؤنڈ ٹریک ، [] 36] کو ریڈیو اسٹیشنوں کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اس کھیل کو 5 متعدد فیصلوں سے پورا کیا گیا جو اس کے منحصر ہونے پر منحصر تھا ، اور ہر ایک سادہ “سلام” کے بجائے اختتامی لکیر میں بدل گیا ، جو اس وقت کھیل کے فیصلوں میں عام تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *