روڈ سائیکلنگ

روڈ سائیکلنگ

روڈ سائیکلنگ: حریف ، مواقع اور تماشائیوں کی تعداد کے لحاظ سے اسٹریٹ ریسنگ سائیکل ریسنگ کی سب سے مشہور شکل ہے۔ سب سے عام 2 مسابقتی کوڈکس بڑے پیمانے پر شروع ہونے والے واقعات ہیں ، جس میں سوار ایک ہی وقت میں شروع ہوتے ہیں (بعض اوقات ایک معذور کی حیثیت سے) اور اختتامی عامل مرتب کرنے کی دوڑ۔ اور وقت اسٹیج ریس یا “ٹور” دو دن لمبے ہوتے ہیں اور اس میں متعدد بڑے پیمانے پر افتتاحی یا وقت آزمائشی حالات ہوتے ہیں جو مستقل طور پر چلتے ہیں۔

پیشہ ورانہ ریسنگ مغربی یورپ میں بہت مشہور ہے ، جس نے روایتی طور پر فرانس ، اسپین ، اٹلی اور کم ممالک پر توجہ مرکوز کی ہے۔ 1980 کی دہائی کے وسط تک ، کھیل کو اب دنیا کے تمام براعظموں میں پیشہ ورانہ ریسنگ کے ساتھ مختلف شکل دی گئی تھی۔ بہت سے ممالک میں نیم ماہر اور شوقیہ ریسیں بھی منعقد ہوتی ہیں۔ کھیل کا انتظام یونین سائیکلنگ انٹرنیشنل (uci) کے ذریعہ کیا جاتا ہے۔ خواتین اور مردوں دونوں کے لئے گچی سالانہ عالمی چیمپینشپ میں سب سے بڑا ایونٹ ٹور ڈی فرانس ہے ، جو تین ہفتوں کی دوڑ ہے جو ایک دن میں سڑک کے کنارے پانچ لاکھ حامیوں کو راغب کرسکتی ہے۔

ہسٹری

روڈ سائیکلنگ:ایوینیو ریسنگ نے اپنی پیچیدہ شکل میں آخری 19 ویں صدی میں نمودار کیا۔ اس کا آغاز 1868 میں بنے ہوئے کھیل کے طور پر ہوا تھا۔  اس کھیل نے فرانس ، اسپین ، بیلجیئم اور اٹلی کے مغربی آئکیہ ممالک میں مقبولیت حاصل کی ، اور ان ابتدائی ریسوں میں سے بہت سے چھدم قلعے سے تیار (جس کی بنیاد 1892) ، جوڑے-ٹورباڈور (1896) ، ٹور ڈی ای ای تھی۔ (1903) ، میلان سان ریم اور گیرو دی لومبارڈی (1905) ، گیرو اٹالیہ (1909) ، وولٹا اے کتلینا (1911) ، اور فلینڈرس کا سفر (1913)۔ انہوں نے میدان میں مختلف نسلوں کے لئے ایک ٹیمپلیٹ فراہم کیا۔ [حوالہ کی ضرورت]

روڈ سائیکلنگ

روایتی طور پر ، بیسویں صدی کے آغاز میں ، اسٹریٹ بائیک بیلجیم ، فرانس اور اٹلی ، اور پھر کولمبیا ، ڈنمارک ، جرمنی ، لکسمبرگ ، نیدرلینڈ ، پرتگال ، اسپین اور سوئٹزرلینڈ میں مقیم انتہائی مسابقتی اور سرشار ممالک میں پھیل گئی۔ . تاہم ، چونکہ عالمگیریت کے ذریعہ اس کھیل کی مقبولیت میں اضافہ ہوتا جارہا ہے ، ممالک قازقستان ، آسٹریلیا ، روس ، سلوواکیہ ، جنوبی افریقہ ، نیوزی لینڈ ، ناروے ، انگلینڈ ، آئرلینڈ ، پولینڈ اور امریکہ کے ساتھ عالمی سطح کے سائیکلسٹوں کی فراہمی جاری رکھے ہوئے ہیں۔

روڈ ریسنگ کی اقسام۔

سنگل دن سائیکلنگ۔
ماہر سنگل ڈے ریسنگ فاصلہ ایک سو اسیy میل (290 کلومیٹر) تک ہوسکتا ہے۔ [حوالہ کی ضرورت] ہدایت نامہ جگہ جگہ یا ایک یا زیادہ گود میں بھی چل سکتے ہیں۔ کچھ کورس دونوں کو جمع کرتے ہیں ، یعنی ابتدائی علاقے سے سوار ہوجاتے ہیں ، اس کے بعد گول کی کئی گود ہوتی ہے (عام طور پر سامعین کے لئے ایک عمدہ نظریہ کو یقینی بنانے کے لئے)۔ شہر یا شہر کے وسط میں ، اکثر راؤنڈ پر دوڑ لگانا علاقہ کہلاتا ہے۔ مٹھی بھر ریس ، جسے معذوروں کے نام سے جانا جاتا ہے ، مختلف ہنر اور / یا لمبائی کے سواروں کے مطابق ڈیزائن کیا گیا ہے۔ سست سواروں کی کمپنیاں پہلے شروع ہوتی ہیں ، تیز رفتار سوار آخر کار شروع ہوجاتے ہیں ، لہذا انہیں مختلف حریفوں کو پکڑنے کے لئے سخت اور تیز دوڑ میں مقابلہ کرنا پڑتا ہے۔

روڈ سائیکلنگ

اسٹیج ریس

ریسنگ میں بہت ساری ڈگری یا ڈگریاں ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ مسابقتی جنرل یا پاپولر ٹائپ (جی سی) ، تمام پرتوں کو مکمل کرنے کے لئے نیچے وقت کے ساتھ ، فاتح بتایا جاتا ہے۔ حیثیت کی ریس دیگر درجہ بندیاں اور ایوارڈ پیش کرسکتی ہیں ، انفرادی عنوان سے جیتنے والے ، پوائنٹس کیٹیگری فاتح اور “کنگ آف دی ماؤنٹین” (یا کلاس آف ماؤنٹین) فاتح شامل ہیں۔ ڈگری پروگرام اسٹریٹ ریس اور فرد ٹائم ٹرائلز کا سلسلہ بھی ہوسکتا ہے (کچھ سرگرمیوں میں گروپ ٹائم ٹرائلز بھی شامل ہیں)۔ دن کی آخری لائن یا وقت کی آزمائش کی سواری (یا ٹیم) کو کم وقت کے ساتھ منتقل کرنے والا مرحلہ جیتنے والا ابتدائی فرد ہوتا ہے۔ ایک ڈگری ریس کا مجموعی طور پر جیتنے والا سوار ہوتا ہے جو تمام درجات کو مکمل کرنے میں کم سے کم وقت لگتا ہے (لہذا ، سوار کو اب بالکل بھی جیتنا نہیں ہوتا ہے یا مجموعی طور پر جیتنے کے لئے مرد یا عورت کی کوئی حد نہیں ہوتی ہے)۔ 3 ہفتے کی ڈگری ریسوں کو زبردست سیاحت کے طور پر جانا جاتا ہے۔ ماہر ایوینیو سائیکل ریسنگ کیلنڈر پر 3 زبردست گھومنے پھرنے والے مقامات ہیں – جیرو اٹالیہ ، ٹور ڈی فرانس ، اور ووزیلا ون قلم۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *