رفتار کی ضرورت ہے

رفتار کی ضرورت ہے

رفتار کی ضرورت: رفتار کے لئے ضرورت (ifs) ایک ریسنگ ویڈیو گیم فرنچائز ہے جو الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کیا جاتا ہے اور فی الحال ماضی کے ویڈیو گیمز کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے۔ متعدد ریسوں کو بیک وقت مکمل کرنے کے لئے جدید ذمہ داریوں پر مبنی کھلاڑی ، جیسے پولیس کے مفادات میں مقامی ضابطہ اخلاق سے گریز کرنا اور غیر قانونی سڑک ریسوں کے آس پاس سہولیات کا ایک سلسلہ۔ اس پیکیج کا آغاز 1994 میں اپنے پہلے عنوان ، ضرورت کے تیز رفتار سے ہوا۔

سیریز کی نگرانی اور ویڈیو گیمز کے ذریعہ ان میں اضافہ کیا گیا ہے ، بشمول ای بُکس اور مقداری ویڈیو گیمز بھی۔ [1] اس فرنچائز پر سنجیدگی سے دباؤ ڈالا گیا ہے ، اور یہ اب تک کی سب سے کامیاب آن لائن گیم فرنچائزز میں سے ایک ہے ، جس نے کھیل کی ایک سو پچاس ملین کاپیاں کو فروغ دیا ہے۔ [2] اپنی مضبوط فروخت کی وجہ سے ، یہ فرنچائز میڈیا کے مختلف انداز میں تیار ہوگئی ہے ، جس میں مووی کی مختلف حالت اور تصدیق شدہ ہاٹ وہیل کھلونے شامل ہیں۔

ہسٹری

ابتدائی طور پر اسپیڈ اسٹوریج کی ضرورت کو ایک قسم کے سافٹ ویر پروگرام کے ذریعے پیش کیا گیا تھا ، جو کینیڈا کے برانچ کولمبیا کے شہر وینکوور میں مقیم ہے۔ 1991 میں الیکٹرانک آرٹس کے حصول سے قبل ، اس نے اسٹنٹ اور دیکھو ڈرائیو II: ڈوئیل جیسے مشہور ریسنگ ویڈیو گیمز تیار کیے۔ حصول کے بعد ، اس کمپنی کا نام الیکٹرانک آرٹس (ای اے) کینیڈا رکھ دیا گیا۔ کمپنی نے تیزی سے اجتماع کی ضرورت کو بڑھانے کے لئے 1992 کے آخر میں اس علاقہ میں اپنی خوشنودی کا استعمال کیا۔

رفتار کی ضرورت ہے

2009 میں ، ای.اے. کسی حد تک پاگل اسٹوڈیوز میں متعارف کرایا گیا ، محصولات میں کمی آئی اور انہوں نے رفتار کی ضرورت کو جاری کیا: شفٹ ، اور ای اے کے اپنے برطانیہ میں قائم انٹرپرائز پیمانے پر ویڈیو گیمز گرم جوشی کے ساتھ 2010 میں یہاں آئے تھے۔ 2011 میں ، جسٹ کرزی اسٹوڈیوز نے شفٹ ، شفٹ 2: انلیشڈ اور ای بلیک فیلڈ رن کا آغاز کیا۔

وارڈ اس بات کی ضمانت نہیں دیتا ہے کہ کھیلوں کی ہر ضرورت کے معیار کو استعمال کرتے ہوئے تقدیر کی رفتار پوری طرح سے آگے بڑھے گی ، حالانکہ ان کا کہنا تھا کہ اسٹوڈیو “مضبوط” ہوسکتا ہے۔

رفتار کی ضرورت ہے

اسپورٹس

این ایف ایس کلیکشن میں تقریبا all تمام ویڈیو گیمز ایک ہی لازمی قواعد اور اسی طرح کے میکانکس پر کام کرتے ہیں: کھلاڑی ریس کے پھیلاؤ میں ریس ریس کو کنٹرول کرتا ہے ، جس کا مقصد ریس جیتنا ہوتا ہے۔ مقابلہ / صنعت کے انداز میں ، شریک کو گاڑیاں اور پٹریوں کی رہائی کے لئے ریس کا سلسلہ جیتنا ہوگا۔ ہر ریس سے پہلے ، کھلاڑی ایک گاڑی کا انتخاب کرتا ہے اور اس میں خود کار طریقے سے یا دستی ٹرانسمیشن کو منتخب کرنے کا اختیار ہوتا ہے۔ سیریز کے تمام کھیلوں میں ملٹی پلیئر وضع کی کچھ شکل ہے ، جو کھلاڑیوں کو ایک دوسرے کو اسکرین ، لین یا جال چلانے کی سہولت دیتی ہے۔ رفتار کی ضرورت: زیادہ اسٹاک کے اضافے سے ، مجموعوں نے کار فریم حسب ضرورت کو کھیل میں ضم کردیا ہے۔

اگرچہ کھیلوں کا ایک ہی نام ہے ، ان کا لہجہ اور پہچان کافی مختلف ہے۔ مثال کے طور پر ، کچھ گیمز میں گاڑیاں مکینیکل اور بصری نقصان دہ ہوتی ہیں ، اور مختلف ویڈیو گیمز میں گاڑیوں کو نقصان نہیں پہنچایا جاسکتا ہے۔ کچھ ویڈیو گیمز میں ، سافٹ ویئر اصلی آٹوموبائل طرز عمل (طبیعیات) کی تقلید کرتا ہے ، جبکہ دوسروں کو اضافی بخشنے والی طبیعیات ہوتی ہے۔

سپیڈ کے لئے رفتار: زیر زمین ، آؤٹ پٹ اور شہری ترتیب میں ایونیو ریسنگ کے بارے میں قدرتی عنصر سے عنصر کی پٹریوں پر ریسنگ اسپورٹس موٹرز کو امپورٹ / ٹونر سب کلچر سے تبدیل کرنا۔ آج تک ، اس کے بعد کے کھیلوں میں یہ چیز عموما the زیادہ سے زیادہ ہوتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *