اسٹریٹ ریسنگ کا کھیل

اسٹریٹ ریسنگ کا کھیل

اسٹریٹ ریسنگ کا کھیل: تاہم یہ خاص طور پر گرم بروڈنگ اور پٹھوں کی کاروں کے عروج پر قائم ہے ، اور یہ مشہور اور غیر محفوظ ہے ، جس کی وجہ سے تماش بین ، مسافروں اور ڈرائیوروں کو ہر سال موت اور تکلیف کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ریاستہائے مت Withinحدہ میں ، جدید اسٹریٹ ریسنگ لائنوں نے انیسوے کی دہائی میں اس وقت اس کی جڑیں ووڈورڈ اسٹریٹ ، مشی گن میں پھیری ہیں ، جب ڈیٹرائٹ پر مبنی تین بڑی امریکی آٹوموبائل کمپنیاں اعلی طاقت سے چلنے والی عمدہ کارکردگی والی گاڑیاں تیار کررہی تھیں۔

اقسام

Tōge لوگ دوڑ میں مقابلہ

دنیا کے دوسرے حصوں میں بھی جاپان سے بڑے بہاؤ اور چکرا (اضافی طور پر نقل شدہ روج) ریسنگ گیم اپنایا گیا ہے۔ ٹج – جاپانی “پہاڑ بائی پاس” کے ل، ، کیوں کہ وہ ریس پہاڑی سڑکوں اور گزروں پر لٹکتی رہتی ہیں – عام طور پر ریسنگ سے مراد ، پہاڑی گزرنے (زبان اور ریسنگ سسٹم کی تعریف مختلف ہوتی ہے)۔ لیکن ، سڑک ریسنگ کی مزاحمت سے زیادہ لوگوں کو کسی خاص ایوینیو (جس میں موروثی موقع کی ساکھ کے ل important اہم ہے) کی پہچان ہوتی ہے۔

اسٹریٹ ریسنگ کا کھیل

معاملات کا سلسلہ سیسہ اور پیچھا چلانے والی طاقت کے ذریعہ چلتا ہے ، جو پہلو سے یا بمپر سے شروعاتی نقطہ تک شروع ہوتا ہے۔ اگر حتمی ڈرائیونگ فورس اپنی کار اور پیچھا کرنے والی ڈرائیونگ فورس کے مابین کافی سوراخ (جسے گپ پِل بھی کہتے ہیں) کا انتظام کرنا ہے تو ، وہ مقابلہ جیتنے والے کا فیصلہ کیا جائے گا۔ اگر چیسس ڈرائیور اپنے مخالف کی دم پر کھڑا رہتا ہے ، یا سامنے والا ڈرائیور پہلے ختم لائن پر جاتا ہے تو وہ متبادل بن جاتا ہے۔ 2d صحتمند کے اندر ، پیچھے جانے کا مقصد سامنے کی جگہ لینا ہے اور فاتح اسی طریقہ کے استعمال کا تعین کرتا ہے۔ اگر ہر ڈرائیونگ فورس ایک فارم جیتتی ہے تو ، حیرت انگیز موت کی برتری کا تعین کرنے کے لئے سکے کا ٹاس انجام دیا جاتا ہے۔ غیر متوقع اموات کے معاملات استعمال کیے جاتے ہیں جب ہر 2 میچوں کو چلانے کے لئے ہمیشہ کافی وقت نہیں ہوتا ہے ، یا جب کوئی حامی یہ درخواست کرتا ہے کہ اس کا آلہ کسی دوسرے شعبے کی سختی کا خیال نہیں رکھتا ہے۔

اسٹریٹ ریسنگ کا کھیل

ایسے واقعات جن کی قانونی طور پر اجازت ہے۔

کبھی کبھار اسٹریٹ ریسرز اپنے ریسرز کو منظور شدہ کورس پر لے جاتے ہیں۔ یہ اس وقت ہوسکتا ہے جب تیز گاڑیاں آپس میں ٹکرا جاتی ہوں اور ریسنگ کی سطح کے حالات کی وجہ سے ، ریسرز اور / یا جواریوں کو حتمی نتائج کی ضرورت نہیں ہوتی ہے کیونکہ عام طور پر عوامی سڑکیں میوزک میوزک کے لئے مناسب طریقے سے منظم سائٹ مہیا نہیں کرتی ہیں۔ تاہم ، یہ ریسر خود کو روڈ ریسر کی حیثیت سے نہیں بھولیں گے ، کیونکہ ریسنگ کی ایک شکل عام طور پر اجازت شدہ ریسوں کا مقابلہ نہیں کرتی ہے۔ اس طرح کی پرجاتیوں کو عام طور پر “غصے کی دوڑیں” کہا جاتا ہے اور اکثر کرشن شیڈول (“ٹیسٹ اور ٹریک” دن) پر اہتمام کیا جاتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *